ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΤΕΧΝΟΥΡΓΕΙΟ

ΘΕΑΤΡΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΤΕΧΝΟΥΡΓΕΙΟ

   Το Τεχνουργείο έχει αρχίσει από το 2003 κύκλους θεατρικών εργαστηρίων. Κάθε κύκλος προσεγγίζει διαφορετικό θεατρικό άξονα και λειτουργεί ...

Τετάρτη 12 Ιουνίου 2013

ΑΥΛΑΙΑ ΚΑΙ ΠΑΜΕ 2ο τμήμα ενηλίκων 3 και 5 Ιούνη

Αυλαία και πάμεhttps://www.facebook.com/media/set/?set=a.10201370006722178.1073741827.1534218570&type=1

Βασισμένο στο κείμενο της Λένας Διβάνη  Η ΩΡΑΙΑ ΘΥΜΩΜΕΝΗ
Το έργο αυτό είχε γραφτεί από τη γνωστή συγγραφέα και πανεπιστημιακό Λένα Διβάνη το 2001 ειδικά για το θεατρικό σχήμα «Τρένο στο Ρουφ» και αποτελεί μια σατιρική ανατομή των σχέσεων που καθορίζουν σε μεγάλο βαθμό τις ζωές μας: των ερωτικών σχέσεων, του έγγαμου βίου, των σχέσεων γονιών και παιδιών... 
Με όπλο της το χιούμορ, η Λένα Διβάνη αγγίζει ανάλαφρα μεν, καίρια δε, τα προβλήματα των σχέσεων στον κόσμο του σήμερα και κάνει τον θεατή να φύγει με το χαμόγελο στα χείλη, αλλά και τον προβληματισμό στη σκέψη
www.rodiaki.gr/article.php?id=183708&catid=1&maincatid=0      









   
Παίζουν
Σοφία Κοπαϊδου   
Αριστόδημος Λάσκαρης    
Κλεοπάτρα Λασκαρίδου
Νίκος Μήλιας   
Μαρία Παπαδοπούλου  
Κατερίνα Σταύρου



Συντονισμός - διδασκαλία
Στ. Καλφόπουλος Χρ. Τσιγκαλίδα









Λένα Διβάνη
«Κάθε μέρα που ζεις με το κεφάλι ψηλά, είναι σαν δυο μέρες των άλλων
συνέντευξη στον Λύο Καλοβυρνά
Πώς θα σας φαινόταν ένας κόσμος όπου οι γυναίκες κυβερνούν τον τόπο και οι άντρες είναι καταδικασμένοι να περνούν τη ζωή τους κλεισμένοι στην κουζίνα, με μόνη χαρά τις ανταύγειες, τις ενυδατικές κρέμες και το παιδί που ποθούν να κάνουν για να ολοκληρωθούν σαν άντρες; («Εργαζόμενο αγόρι»)
Σ' ένα άλλο, όχι τόσο παράλληλο σύμπαν, ένας καθηγητής της Νομικής, στρέιτ, δικηγόρος, πάμπλουτος, παντρεμένος με δύο παιδιά, που τα έχει όλα μπλέκει ερωτικά μ' έναν φτωχό, γκέι, φοιτητή, εκπαιδευτή σκύλων, ο οποίος δεν έχει τίποτα. («Όλα»)
Σ' αυτόν τον μαγικό, ανατρεπτικό κόσμο που απλώνεται στην άλλη πλευρά του καθρέφτη μας οδηγεί με τη γραφίδα της η Λένα Διβάνη, καθηγήτρια Εξωτερικής Πολιτικής στη Νομική Σχολή Αθηνών. Περιμένετε μια κυρία με περιποιημένο κότσο, ταγεράκι γκρι-σουρί και αυτοδίκαια αγανάκτηση για το πού πάει η κοινωνία; Εεε ναι, το στερεότυπο κάπως έτσι είναι, αλλά αφού η Λένα Διβάνη κομματιάζει τα στερεότυπα στο έργο της, δεν θα τα κομμάτιαζε στον εαυτό της;

Αν ο κόσμος των ανθρώπινων δικαιωμάτων είχε ιππότες, η Λένα Διβάνη θα ήταν ανάμεσα στους γενναιότερους. Με την πένα της ξιφουλκεί με τα στερεότυπα και κονταροχτυπιέται με εκείνους που συμβιβάζονται με την κοινωνία ως έχει.



Δεν υπάρχουν σχόλια: